Andrée Putman: A Juggernaut of Design
An icon of French taste, free and eccentric, Andrée Putman (1925–2013) imposed her unique style and shaped a generation of architects. With archival images and personal testimonials, this documentary is a beautiful tribute to one of the leading ladies of interior design.