City Country CultureMexico: Indomitable Baja California
For a long time, the Baja California peninsula was thought to be a land of legend, full of gold and pearls. These riches attracted Europeans with the Spanish conquistadors, French industrialists and Jesuit missionaries all coming. But the Mexican peninsular was inhabited long before the settlers came.