Prix de Lausanne 2022
Prix de Lausanne 2022Coaching and Classes #6
Contemporary dance sets the tone for another afternoon at the Prix de Lausanne 2022. The senior boys first train in a class led by Armando Braswell before being joined by the junior candidates to perfect their contemporary variations.