ARTE ReportageIraq: Return to Sinjar
Yazidi women box in a gym in the heart of a refugee camp in northern Iraq. To recover their sense of dignity and self-confidence, they train in self-defense. They are survivors of horrific abuse, having been kidnapped and used as sex slaves under IS rule.