Dave Gahan & SoulsaversSalle Pleyel, Paris
At the release of his album, Imposter, a collection of covers recorded with blues-rock outfit Soulsavers, Dave Gahan gives a remarkable performance at the Salle Pleyel in Paris. The Depeche Mode singer chose songs that have had a profound effect on him and have provided solace in hard times, revisiting classics by Cat Power, Neil Young, PJ Harvey, Bob Dylan and Charlie Chaplin.