Japan's Tattoo Taboo
Jews from all over the world come to the Polish city of Lublin to honour their Polish ancestors. As early as the 15th century, tens of thousands of them lived in the old city where they developed a rich and learned culture earning Lublin the moniker, the Polish Jerusalem.