ARTE ReportageIraq: When American Troops Withdraw
Life is anything but normal in Iraq with Islamic State still making sporadic attacks and Shiite militias causing unrest. US troops are moving to an advice and assist role which many fear will threaten Iraqi security. Three Iraqi citizens, Hassan, Safaa and Bahaa share their experiences of daily life in a country that has still not recovered from years of war.