Ireland's East Coast by TrainFragile and Beautiful MediterraneanThe Island of Port-Cros
Just off the coast from the French Riviera, Port-Cros is the smallest of the Hyères islands. Since 1963, its 7 square kilometres have formed the heart of Europe's oldest national park on both land and sea. In this living laboratory, conservationists and researchers from all over the world come to study this spectacular untouched ecosystems.