Tracks: Planet Prison
More than 10 million people in the world are behind bars with half of the world's prison population in Russian, Chinese or American jails. In the United States, where the prison population has risen sharply in recent decades. Artists are sounding the alarm: Jay Z, Denzel Curry and Meek Mill are calling for judicial reform.