Tracks: Songwriting SpecialPop Music: The Great Recycling Business
Have you ever wondered why pop songs sometimes sound a little too familiar? Welcome to the world of pop-recycling where borrowing, sampling and interpolation are the order of the day. Featuring interviews with Placebo, Ed Sheeran, Charlie XCX and Lauv.