Re: Irelands Answer to Tinder
For nearly six decades, retiree Willie Daly has been helping single people find their soulmate in rural Ireland. Every September, he is the star of the Matchmaking Festival held in his village of Lisdoonvarna where people come from far and wide to look for love.