Re: Finland and NATOThe end of neutrality
The question of NATO membership divides Finnish society. Joining the organisation would end decades of carefully cultivated neutrality, a policy which Finland has pursued partly to placate their large Russian neighbour. But the invasion of Ukraine has changed everything.