Re: Sexual Abuse in the Church
At the age of 12, Enrique Pérez Guerra was sexually abused by a priest. Paralysed by shame, he thought of committing suicide. Today he is one of only a few victims in Spain who are willing to speak out about their abuse as the Catholic church in Spain still refuses to fully cooperate with investigations.