Peter Doherty & Frédéric LoThe Fantasy Life of Poetry and Crime
Discover Pete Doherty and Frédéric Lo’s very first concert together. An intimate moment recorded in the Normandy coastal town of Etretat in the house where their new album The Fantasy Life of Poetry and Crime was created.