Re: Male Identity CrisisBeing a Man in the Modern World
Sven Philipp and Martin Rheinländer run workshops called “Strengthening Masculinity” to teach men about women, flirting and sex. But critics like Christoph May and Susanne Kaiser warn against these types of workshops, which they say promote toxic male values and old-fashioned ideas. Christoph became so bored and annoyed by his male-dominated environment that he now avoids all-male groups as much as possible. As a researcher, he often gives public lectures, urging men to rethink critically their role in society.