Re: Iceland's Blood Farms
Iceland still allows controversial ‘blood farms’, where blood is extracted from pregnant mares to be used to boost reproduction in farm animals. Two animal rights campaigners from Switzerland, Sabrina Gurtner and York Ditfurth, go to Iceland to survey the extent of the practice and to prove it amounts to animal abuse.