Re: Born into War
German-couple Eva and Reza want to get their son out of Kyiv where he was born through a surrogate mother just one day after the war began. Since then, he has been living in an air raid shelter with 30 other babies. Eva and Reza are about to embark on the most dangerous journey of their lives to get their son back to safety in Germany.