Lea DesandreAmazone
Led by the talented Lea Desandre, this recital offers a daring journey through the Baroque repertoire and pays tribute to daring women. With works by Provenzale, Cavalli, Viviani, Destouches, Marais, Vivaldi, Schürmann and De Bottis.