Ana by Séraphine Charpentier-Andre
Lene lives in a remote fjord in Iceland. For more than thirty-five years, she has been creating art with organic animal material: skins, horse hair, bones. "When a skin is tanned and ready” Lene explains, “I can feel a little bit of the life coming back”.