Ana by Séraphine Charpentier-Andre
What does being born a girl mean in the 2020s? Three women from three continents share their stories. In Japan, Kumi recounts the assaults she experienced in the Tokyo underground when she was a teenager. In Burkina Faso, Ibrahim talks about the pressure of early marriages. In France, Marie talks about the domestic violence she endured.