ARTE ReportageSudan: Women in Revolt
Khartoum, autumn 2021: The Sudanese capital has been in turmoil since General Burhan ousted the civilian government in a coup. Sara, 23, a leftist student, has participated in all the struggles of the Sudanese revolution.