Metronomy at the Museum - PassengersDopplereffekt30 years of Tresor, Berlin
Detroit-born Gerald Donald is an electronic music legend. Together with the late James Stinson, he was part of the pioneering Afrofuturist formation Drexciya. Since the mid-90s, he has released several influential albums under various pseudonyms, the best known of which is Dopplereffekt. The dazzling electro duo currently consists of Donald and his wife Michaela To-Nhan Bertel.