360° ReportagePeloponnese: A Passion for Agriculture
In southern Greece, the peaks of the Peloponnese overlook a largely agricultural landscape scarred by monoculture and wildfires. With the return of the younger generation to family farms, there is hope of a rural revival: permaculture and agroforestry could give a new lease of life to the land and to local communities.