Shame
South London post-punk band Shame came to the fore with their critically acclaimed debut album Songs of Praise, released back in 2018. Expect to hear tracks from their 2021 release Drunk Tank Pink as they perform live from the Gaité lyrique in Paris as part of the ARTE Concert Festival 2021.