ARTE Concert takes over the Trabendo in Paris for an all-nighter of partying and beats with a host of top DJ/producers. ARTE Mix welcomes Kiddy Smile, Joe Goddard, گليثر٥٥ GLITTER, Neue Grafik Ensemble and Mo Laudi.