Maria's Maltese Beef Olives (Bragioli)Tastebud Recipes
Maltese cuisine is influenced by British and Italian cooking. Here is Maria’s recipe for Beef Olives or Bragioli: beef bundles with pork stuffing, a delicious Maltese favourite.