ARTE ReportageSyria: Idlib Battered by the Delta Variant
Idlib is already weakened by a decade of war, but now its residents must also face the devastation of the coronavirus. In this overcrowded enclave, social distancing is impossible. One in two people here live in camps, and humanitarian aid is trickling across the border. The hospitals have no beds, and are turning people away.