Rawa by Camille ToulméThe Female Directors Documentary Competition
Little Rawa has been living in a camp for Syrian refugees on the northern border of Lebanon for two years. She grew up with her siblings in the camp, which is like a huge playground for her, and she doesn't want to leave. Her mother Rateebah does everything to ensure that her children do not become completely isolated from the outside world.