Elana by Erika HaglundThe Female Directors Documentary Competition
Elana turns 18 this year. She divides her time between her life between the medical-professional institute where she is an apprentice, and her first internships in an ESAT (a protected work establishment for disabled workers). But what Elana prefers above all is escaping life on her aerial hoop...