Ana by Séraphine Charpentier-Andre
"My mother is dead. I'm dizzy. I think of her, I think of us. This film is made up solely of archive footage. A film without special effects, raw. Tragic, tender and funny as life can be. Like memories rushing up or missing altogether, all of a sudden."