Ana by Séraphine Charpentier-Andre
Not far from the Paris ring road in the suburb of Vanves, stands the Sainte Bathilde priory. Here, twenty-two nuns live in seclusion according to the rule of Saint Benedict. Their days are punctuated by bells, prayer, and work.