The Love Story of a Body by Lilia LerondeauThe Female Directors Documentary Competition
Your life, or your breasts. For Valérie, it was no contest. When she got breast cancer, she had both breasts removed entirely and decided not to have reconstructive sugery. Instead she learnt to live with, and even love, her scars. The cancer could come back: but for now, she's happy and proud of her body.