Maternal Regret by Lolita RiveThe Female Directors Documentary Competition
"If I had to do it again, I wouldn't do it again, that's for sure." Julie, 36, regrets becoming a mum. She lives in Bordeaux with her 10-year-old daughter and her husband, Matthieu. She loves her child but motherhood is just not for her: she doesn't like kid's games, and she hates all the time constraints and responsabilities.