The Scent of France by Eve-Chems De BrouwerThe Female Directors Documentary Competition
L. is 15 and going through the usual teenage rebellion phase, and her mother has a plan to put a stop to it. Telling her daughter that they are going on holiday, she takes her back 'home'... and leaves her there to marry a stranger.