The Day and Hour by Catherine Pamart
Madame Pamart is 80 and she's ready to die. Her daughter, director Catherine, decides to document their journey. Her mother, suffering from multiple chronic illnesses, wants her children to help her to go to Switzerland for assisted suicide. Somewhat disturbed by her final request for help, Catherine must none the less come to terms with her choice.