Iye Ka'i by Olivia Braconnier
French Guiana, on the border with Brazil: Ka'i aka Isabelle is a young woman from the Wayãpi tribe. She lives in her family's village growing cassava. She studied and worked in the city, but chose to go home when she got pregnant with her first child.