Ana by Séraphine Charpentier-Andre
24-year-old Anaëlle looks after 35 single men in a center for asylum seekers. She takes care of their administrative needs, their doctor's appointments and day-to-day admin. Above all, she listens to each migrant's story and then prepares them for the interview with the French asylum authority OFPRA, which decides whether to not to grant them refugee status.