Yucatan: Divorce Mexican Style
Known as the White City, Merida, the capital of the Mexican state of Yucatán attracts tourists in search of Maya ruins and haciendas dating from the golden age of the Spanish conquest. But in the 1920s, another aspect attracted foreigners: divorce tourism.