New Zealand: The Voice of the MaoriCity Country Culture
Te Ika a Maui, the North Island of New Zealand, is said to have been plucked from the Pacific by the demigod Maui. Writer Witi Ihimaera’s fiction is filled with the myths of the Maori people, with his novels reaching an international audience.