TwistThe Power of Darkness
Humanity is addicted to lighting up the night, and that comes at a huge energy cost, and a cost to wildlife. Twist meets artists inspired by the nocturnal world: photographer Oskar Schlechter, musician Pascal Schumacher and light sculptor Giny Vos. Finally, visual artist Anne Imhof grants us an exclusive interview.