TwistParadise Lost?
Since 1945 the democracies of Europe have lived in peace. But the Russian invasion of Ukraine has shattered our ideas of peace. Can we still dream of paradise and a future free of violence? Twist explores these ideas in Berlin and at the Venice Biennale.