The Pursuit of Freedom
As a show of solidarity, Europe is displaying the colours of Ukraine, a country whose desire for democracy and freedom is perceived as a danger by Vladimir Putin's Russia. The pursuit of freedom is the subject of this episode of Twist. A desire shared by artists from all over the world.