The Pursuit of Freedom
Women artists and thinkers give their view on women's progress. Alice Schwarzer, French icon of the women's movement, talks to us about 4,000 years of patriarchy and why women are still there are too nice. Viennese choreographer Florentina Holzinger doesn't give a damn about body norms and classic images of women. María Hesse, an author from Madrid, explores female sexuality.