The Pursuit of Freedom
After the fall of the Iron Curtain in 1989, it seemed as if borders might disappear. Since the beginning of the 21st century, however, the opposite has been the case. Why is this? And how are artists reacting? Bianca Hauda goes to Berlin in search of answers.