The Vasa - Sweden's Sunken Warship
The Swedish warship, the Vasa, salvaged in 1961 in exceptionally good condition, is like a time capsule that has survived 333 years at the bottom of the sea. 60 years after the wreck was raised from the seabed, researchers are still making new discoveries. And thanks to the work of archaeologists and historians, those who perished on the Vasa are finally being given a face.