Lebanon: A People in Crisis
Abdul fled Afghanistan six years ago and found asylum in France. In the course of his journey during which he crossed twelve countries over two years, he developed a passion for photography. In Calais he is documenting the desperate lives of people trying to cross the English Channel to Britain, in the hope of a better life.