Vivian Maier's Portraits of New YorkCity Country Culture
Vivian Maier was an impatient, perhaps incompetent nanny... but in her time off, she was one of the most talented and prolific photographers of her generation. But she never sold a single photograph, or exhibited her work. Often, she wouldn't even get her pictures developed. It was only by chance that her hidden photographic genius was finally brought to light after her death.