Geisha, the Ladies of Kyoto
Kyoto has been at the epicentre of Japanese culture for over a thousand years. Along its traditional alleys lined with wooden houses and sliding doors, geisha can still be spotted in their kimono and obi. At once works of art and artists at work, they embody a uniquely Japanese way of life.