DR Congo's Space Man
The Isthmus of Tehuantepec in southern Mexico is one of the windiest areas in the world. It has become the Eldorado of the large multinational European electricity companies. EDF already owns three wind farms comprising several hundred wind turbines lined up as far as the eye can see. But locals aren't happy.