TwistPristina and Procida: Sustainable Culture
We also spotlight the small island of Procida, in the Bay of Naples. It's the most densely populated island in the Mediterranean and is this year's Italian Capital of Culture. Twist meets Agostino Riitano, manager of the Procida 2022 project, to talk about the environmental and cultural impact of the event.